tiistai 19. huhtikuuta 2016

Housuvinkki pitkäjalkaisille

Kävin Nosh-edustajan luona kauden alkaessa avoimilla ovilla ja tilasin iselleni ensimmäiset Biker-housut. Olin sovitanut näitä aiemminkin, mutta silloin väri ei miellyttänyt. Se, mikä puolestaan miellytti, oli pitkä lahje! Vaikka mulla on pituutta "vain" 170cm, on mun jalat tosi pitkät. Lahkeen sisämitta saa olla n.85cm, mitä ei tahdo oikein löytyä tai jos löytyy, niin koko on XXXL ja muutoin valtava. Mutta näissä Bikereissa jää lahje jopa mulla hieman ruttuun eli varmaan 95%:lle porukasta tää lahje on ihan ylipitkä, mutta pitkäkoipi kiittää Noshia!


Sori surkeat kännyräpsyt, mutta näissä näkyy, että lahkeessa ois varaa vielä pidemmällekin koivelle ja nämä housut on kuitenkin kokoa S. Vakuutin myös ystäväni testaamaan näitä, sillä hän päihittää mutkin jalan pituuden ja koossa M riitti hänellekin mitta! Idean tähän postaukseen sainkin hänen instakuvastaan. Kerrankin kun löytää pitkäjalkaisena hyvät housut, jakaa sen tiedon mielellään muillekin samasta ongelmasta kärsiville. Polven paikatkin ovat onneksi tarpeeksi isot, että eivät ole jossain muualla kuin polven kohdalla :)


Semmoinen vinkki muuten ulkohousuja pitkille jaloille metsästäville, että ostakaa ne housut sieltä miesten puolelta! Mulla on ulkoiluhousuissa ainakin semmoinen ongelma, että jos otan niin ison koon, että saan mahan niihin mahtumaan, on lantio armottoman iso ja lahje silti lyhyt. Miesten puolella housut ovat suoria, joten niistä kun ottaa pienimmästä päästä koon, on se monesti ainakin minulle sopiva. Ei lökötä lantiosta ja lahje on monesti pidempi kuin naisten vastaavissa housuissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti